Witam forumowiczów.
Przede wszystkim założyłam ten temat dla osób którzy maja i mieli taki sam problem jak ja. Zakupiłam 1,5 roku temu w firmie Komputer BL kasę fiskalną i Subjekta GT. Na starcie byłam oszukana na 300 zł. Program Subjekt Gt kosztował na stronie producenta o 300 zł taniej a firma komputer BL nie mogła jego sprzedawać za 800 zł. Malo tego do tego sprzedali mi inna wersje z której ja nie mogłam skorzystać(nie posiadam uprawnień księgowej , jestem tylko przedsiębiorcą, od tego jest księgowa), bo sprzedano mi wersie dla biur podatkowych. Oczywiście zróciłam się do firmy komputer BL z prośba o wymianę mi programu z którego będę mogłam korzystać i tu właśnie zaczęły się problemy. Szef komputer BL przestał odbierać telefony, był w ciągłych delegacjach i zajęty. Nie powiem pieniędzy mi zwróciły ale ile mnie to kosztowało czasu i próśb to szkoda gadać. Po tym to same problemy. W firmie komputer BL nie posiadają serwisanta który dojeżdża do klienta. W razie problemów z kasą fiskalną i wystawieniem jakiegoś paragonu, trzeba odłączać cały sprzęt i zawozić do serwisu (a sądzę że każdy wie jak to jest w firmie, jeżeli prowadzi firmie kiedy kasa podłączona do głównego komputera i baza jest na głównym komputerze , to jeżeli zabierze się główny komputer to wszystkie siedzą i nic nie robią bo baza jest odłączona). Po prośbie żeby przyjechał serwisant mi powiedziano : NIE POSIADAMY SERWISANTA KTÓRY DOJĘŻDŻA - Jeżeli Pani to nie odpowiada proszę się udać do innego serwisu(a przecierz przed zakupem mnie informowano iż jest serwisant i dojeżdża i że za godziny kasuję 120 zł co było w cenniku). A proszę pamiętać TAM GDZIE ZAKUPILISCIE SPRZET TAM MUSICIE I JEGO SERWISOWAC, NAPRZYKŁAD KASĘ FISKALNĄ - SKARBÓWKA NIE BĘDZIE SIĘ INTERESOWAC TYM ŻE FIRMA KOMPUTER BL MA WAS W NOSIE. Więc jesteście skazani na poniżenie w tej firmie. Proszę pamiętać przyszłym przedsiębiorcą że zakupując sobie cokolwiek w tej firmie to dostaniecie tylko przed wydaniem kasy miłe uśmiechy a po tym będziecie traktowane jak puste miejsce bo nie dostaniecie od nich nic. Więc jeżeli zależy Państwu na gwarancji i satysfakcji to omijajcie szerokim łukiem Komputer BL. Nie kupujcie żadnych komputerów tam ani sprzętu , proszę o informację jeżeli ktoś miał podobny problem z tę firmą. Oczywiście po tym opublikowanym tekście spodziewam się zemsty ze strony tej firmy więc na pewno będę informować na bieżąco jak wygląda sytuacja. Oni tu w Słubicach od wielu lat i myślą iż nie ma innych firm, a są i porządne i nie chamskie, czasy komuny się skoczyły a szef komputer BL nadal żyję w tych czasach i tak traktuję klientów(oczywiście już po tym jak klient wyda u niego kasę.) Zapraszam do opowiedzenia swojej historii, żeby inne nie musieli przez to przechodzić.
P.S Przy okazji każda firma na swojej stronie według prawa powinna posiadać wyraźnie informacje NA GŁÓWNEJ STRONIE SKLEPU o gwarancjach, zwrotach i prawach o odstąpieniu od zakupu. OCZYWIŚCIE FIRMA KOMPUTERT BL TAKICH INFORMACJI NIE PODAJĘ- DLA CZEGO? BO KLIENT NIEMA PRAWA NA NIC PO ZAKUPIE.
www.computerbl.com.pl/#